Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Ann - 17 februari 2009 16:41

Om du vill ha lycka för en timme - ta en tupplur

nu ska jag ta min tupplur(:

Sen ilar jag till jobbet.

Ha en bra kväll(:

Av Ann - 17 februari 2009 16:29

Är det någon mer än jag som tycker att gurkan är dyr just,49,50 kr kg.

Brukar den vara det vid denna årstiden har inte tänkt på det innan nu!!

Av Ann - 17 februari 2009 14:03

Här kommer ett boktips för alla som gillar att läsa.

Läste ut den i natt,en små trevlig bok(:

Av Ann - 17 februari 2009 13:17

Så härligt,jag hittade nu när jag släppte ut hundarna en liten snödroppe i landet dom andra små hade nog blivit trampade på av hundarna.

Men ett vårtecken eller hur?

Av Ann - 17 februari 2009 07:42

God Morgon alla,det är inte så ofta som jag skriver så här tidigt men nu har jag kommit hem från jobbet.

Har ätit lite frukost dvs en tallrik havregryngröt,och hundarna varit ute och så är det snart dax att gå och sova några få timmar.Vi får se hur länge det blir.(:

Ovido - Quiz & Flashcards